Låt mig få skryta ett slag.

Är så, så glad över resultaten på de två sista tentorna - högsta betyg både i vetenskaplig metodik-tentan (som visserligen var ett skämt) och den obegripliga hemtentan i etik. Få saker smakar så gott som bekräftelse av detta slag. Inte ens regnet stör mig längre.

Skryta vill jag även med att min 21-årige Angelmanbror tog studenten i veckan, att min bästa väninna är hetast i Stockholm med sitt röda hårsvall, att min mamma släpper sin bok efter sommaren, att min yngsta kompis äntligen lärt sig gå på toaletten och att min syster är en fantastisk dansös.


Kommentarer
Postat av: Macharan

Nu har jag hittat hit och ska bli din flitiga läsare :)



popagenda 28, 29 aug, boka in!!



2009-06-12 @ 19:14:21
Postat av: Anonym

popaganda menar ja...

2009-06-12 @ 19:23:23
Postat av: Kristin

Oh, ja, det ska jag skriva in i kalendern!

2009-06-12 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0