Ingen svininfluensa.

Vad det är fullständigt dötrist och ineffektivt att vara sjuk. Räknade lite läkemedelsräkning igår men får ont i magen när jag tänker på alla föreläsningar jag missar. Hoppas jag fattar nånting av mina kursares anteckningar.
Min sprängande huvudvärk hindrar mig från att hålla mig koncentrerad och dessutom vill jag inte sitta och nysa på mina klasskamrater, som kommer rygga bakåt och tro att jag smittar dem med svininfluensan.
Men jag kan garantera att jag bara har en helt vanlig förkylning, därför att 1, förloppet har gått oerhört långsamt, 2, jag har ingen feber (men är tillräckligt däckad ändå).

Suck. Jag som planerat att baka kanelbullar hos S ikväll. Titta på fler avsnitt av True Blood. VAD DET SUGER ATT BO SJÄLV NÄR MAN ÄR SJUK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0