Söndag.

Fenomenal helg. Folk, fest, dans, vin, skvaller. Precis som det ska va. Jag börjar känna mig som en väldigt normal tjugoplusare. Det är skönt.
Alltsammans avslutades med Hamlet på Stadsteatern. Bra pjäs men vi blev något störda av den unge mannen som satt bredvid min syster och spred den fränaste, unknaste svettodören omkring sig. Som om han plockat upp gamla svettintorkade träningskläder ur tvättkorgen och tagit på sig. Den kraken måste haft något allvarligt fel på sina luktceller.

Söndagar är verkligen inte min dag, har aldrig varit och jag har noll inspiration till att skriva något som helst intressant. Lika bra att gå och sova. Så god natt.


Kommentarer
Postat av: nelly

men kolla hit då, nu har jag blivit sån igen...

2010-02-18 @ 18:46:46
URL: http://snurranelly.blogg.se/
Postat av: kajsa

blögga meraaa!

2010-02-21 @ 19:55:16
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0