Att jag är klumpig vet ni redan men här kommer ytterligare ett bevis.

Jag har terminsuppehåll och torkar avföring och bittra tårar på gamla människor på korttidsboendet varvat med romanläsning hemma i sängen. Har även öppnat en ven för lite blodgivnining. Men veckans roligaste, eller förra veckans för att vara korrekt, var lördagskvällens dramatik. Jag spräckte ögonbrynet på väg till krogen och blodet droppade ned på min vita halsduk. På skakiga ben sprang jag ned till PrisExtra och där fick jag tillgång till deras toalett och en snäll vakt plåstrade om mig. Nu har jag ett jack tvärs över vänster ögonbryn till följd av min vanliga klantighet. Jag gick in i en pelare. Inga ursäkter, inte ens alkohol. Jag gick in i en pelare och jag vet inte varför men så var det. Den hade fyra kanter och jag körde in mitt ansikte i en av dem.

Finns det någon klubb för extremt klumpiga människor? Jag borde fått en inbjudan för längesen men särskilt sen i lördags. Nästan så jag borde yrka på att bli hedersmedlem.

Kommentarer
Postat av: Lus

Åh Kristin! Hoppas du är ok trots skada...

Puss o kram

Tack för kommentaren i bloggen förresten. Jag själv höll på o skratta ihjäl mig när jag såg bilderna! :)

2010-01-21 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0