News!

Tänka sig, i april ska jag stå på scenen! Det var inte igår. Närmare bestämt nästan två år sedan.
En skådespelare i pjäsen jag är involverad i (hittills som regiassistent) har hoppat av och jag får den stora äran att ta över rollen som den koketta mansjägaren Ursula. Ska lära mig replikerna bums. Så fantastiskt roligt! Särskilt som jag tror att pjäsen kommer bli väldigt bra, jag tycker bara mer och mer om manuset ju mer jag läser det och ser gestaltat på scen.
Tänk om det alltid kan få fortsätta såhär, sjuksköterska på dagen och amatörskådis på kvällen. Eller okej, idag är jag student och inte syrra men det är inte så attans långt kvar tills dess.

Nu ska jag bara be en godnattbön om att CSN rullar in i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0