Kom hem!

Syster: men storan då! den 20 september kl. 20:51

Jag: jag saknar oss ♥ den 2 oktober kl. 16:42

Syster: Vi lever ju. vi ska fortfarande flytta till samma stad, bo grannar och få barn samtidigt. Efter att du rest jorden runt och jag varit slav för konsten. Det blir rödvinsfredagar, pyssellördagar och klimatkämparsöndagar. Du ska ta hand om mina överansträngningsskador och jag ska lära dina söner (med långt hår i knut) balett. Kommer bli toppen. för 15 timmar sedan

Jag: Åh. Får jag det så ska jag aldrig mer klaga över nånting i hela mitt liv.
Svarar på ditt mejl snart, ska bara äta frulle med far.
puss
för 7 timmar sedan


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag saknar dig! (massor)

2010-10-27 @ 22:48:31
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0